Monday, March 29, 2010

Kjære Amanda!
Long time, no see! Men nå kommer jeg snart hjemom en tur, og da skal jeg stikke innom deg og få med meg siste nytt og en kaffe. Og jeg tror vel det Amanda, at vi to trenger en prat. Sant og si føler jeg at forholdet vårt er blitt veldig forutsigbart. Jeg vet jo det at du bare er interessert i pengene mine, men trenger du å behandle meg som et .... barn?? Rødsprø! Gule dager! Og når ble en enslig ettsifret ettårsdag et jubileum? Joda, jeg hører du sier det, det er slik det fungerer.
Her er det Madness hele mars måned. Men hvorfor ikke bare si det rett ut:
Denne puben i sentrum av Kona er i det minste ærlig. Mens konkurrenten i en av bakgatene prøver seg med almost by the sea, selv om det eneste som minner om havet der inne er brunt og skummende:
Det går jo an å være litt for ærlig da, jeg skal innrømme det:
Men hva med å bruke litt mer fantasi Amanda? Jeg er så lei av gule priser. Hva med å gi avslag etter skonummeret? En god grunn å få med mannen med shopping. Eller etter alder, ta med en betal-bestemor?

No comments:

Post a Comment