Thursday, October 13, 2011

Ring aldri med rompa

Da jeg midt under direktesendingen i dag plutselig hørte mystiske stemmer bak ryggen min var det tre mulige løsninger.
1. Proppen hadde sklidd ut av øret og den stakkars produsenten snakket for døve ører et sted nede i korsryggen min.
2. Svigermor hadde hacket seg inn på systemet for å minne meg at kjolen er altfor kort og lugggen for lang.
3. Healerne jeg hadde i studio i fjor hadde rett, det sitter noe i veggene her inne. Nå prøvde det å få kontakt.

Etter intens tankevirksomhet under den lange luggen, mens praten gikk om sykling, sprengning og Sivertens mørke magiske stemme, kjente jeg plutselig den fjerde løsningen. Den vibrerte! Mobilen hadde på ureglementert vis havnet på setet. Nå trenger ingen å lure på om det går an å ringe med rompa :)

No comments:

Post a Comment